در حال بارگزاری ...

زمان ارسال کالاها

زمان ارسال کالاها: کالاها در قائم­ شهر حدکثر 12 ساعت پس از نهایی­ شدن سفارش از طریق پیک به دست خریدار می­ رسند. در شهرستان قائم­ شهر و شهرهای همجوار آن نیز کالاها حدکثر 24 ساعت پس از نهایی­ شدن سفارش از طریق پیک به دست خریدار می­ رسند. برای سفارش ­های ارسال­ شده توسط پست و باربری نیز کالاها حدکثر 24 ساعت پس از نهایی­ شدن سفارش تحویل پست یا باربری خواهند شد و پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً بعد از 1 تا 3 روز کاری کالاها را به مقصد خواهند رساند. گفتنی است در روش ارسال از طریق باربری یا تیپاکس، در صورتی که سفارش قبل از ساعت 15 نهایی شده باشد، در همان روز به تیپاکس تحویل خواهد شد، ولی چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشد، در اولین روز کاری بعد تحویل خواهد گردید. سفارش هایی که از طریق پست ارسال می شوند نیز در صورتی که قبل از ساعت 12:30 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست خواهند شد، ولی چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.

در صورت نیاز به دریافت فوری کالا در شهرستان قائم­ شهر و شهرهای همجوار، خریدار می­ تواند پس از ثبت سفارش، از طریق تماس با شماره 01142062554 یا ارسال پیام پیامکی یا واتس اپی به شماره 09353369366، شماره سفارش مورد نظر را در لیست سفارش های تحویل فوری ثبت کند که در این صورت هزینه ارسال در شهر قائم­ شهر دو هزار تومان و در شهرستان قائم­ شهر و شهرهای همجوار به ­صورت توافقی افزایش می­ یابد و کالاها حداکثر و به­ ترتیب بعد از سه ساعت و شش ساعت پس از نهایی­ شدن سفارش به دست مشتری می ­رسند.

گفتنی است که تا اطلاع ثانوی، فروشگاه اینترنتی با تو مارکت در روزهای تعطیل و همچنین  از ساعت 6 عصر تا 9 صبح روزهای غیرتعطیل غیرفعال است و در زمان­بندی­ های اعلام ­شده این محدوده زمانی اعمال نخواهد شد، ولی سفارش ها از طریق سایت، واتس اپ یا پیامک قابل ثبت هستند و از ساعت 9 صبح روز کاری آینده پیگیری خواهند شد. به عبارت دیگر فروشگاه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در هر روز امکان ثبت سفارش را می‌‏دهد، ولی از ساعت 9 صبح الی 18 عصر روزهای کاری امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات وجود دارد.

توجه داشته باشید که زمان ارسال کالاها تابع زمان قیدشده در توضیحات آن­ها است و به­ طور مثال برای کالاهای انجمادی حداکثر 24ساعته است.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!